“קשרים עם חניכים ומשפחות מדהימות שמהוות השראה עצומה”. נועם בוזגלו

מערכת להושיט יד

את השירות הלאומי שלי עשיתי בעמותת להושיט יד, מקום שכל כולו חסד. מקום שמלא באנשים טובים, עובדים ומתנדבים שמשקעים את כל חייהם למען ילדים שזקוקים להם.
רק בסיום השירות הבנתי את גודל המקום. פתאום הריק שהורגש לאחר סיום שנתיים שלמות של עשיית טוב באופן יום יומי, ושל הימצאות בתוך סביבה של חסד תמידי, הדגיש את העוצמה של החוויה שחוויתי.

השירות במערך הנכויות בעמותה משלב הכל מהכל. עבודה מול נוער כחלק מניהול מערך המתנדבים, עבודה טכנית בהקמת פרוייקטים קטנים וגדולים, התמודדות מול משפחות החניכים וצורך להיות קשובה ורגישה אליהם. וכמובן, עבודה מול החניכים שהם עצמם עולם שלם. כל אחד מהם בדרכו המיוחדת שלו, גם בלי היכולת לתקשר במילים, לימד אותי על אהבה ללא גבולות ואופטמיות למרות הקושי, על הסתפקות במועט והכרת תודה על כל פעולה פשוטה שביכולתי לעשות.

השירות המגוון איפשר לי להיפגש עם כל התחומים ולמצות את היכולות שלי. הפגיש אותי עם התמודדויות שהעניקו לי כלים ולימדו אותי המון. באמצעותו, יצרתי קשרים עם חניכים ומשפחות מדהימות שמהוות השראה עצומה עבורי.

לא פחות חשוב מהתקן עצמו, הוא הצוות שמנהל אותך ועובד לצידך. בעמותה הצוות תומך ומכיל. העניק לי את כל המקום הנדרש, היה פתוח לרעיונות שלי ועשה הכל כדי להגשים אותם יחד.

אני בטוחה שהכוחות שקיבלתי והרגשת הסיפוק ילוו אותי עוד בהמשך. ויותר מכל- החניכים, שהרחיבו את ליבי ותפסו בו פינה אחד אחרי השני, גם כשהיה נראה שהכל מלא, ישארו בו לעוד הרבה זמן.

#תורמים עכשיו

מצילים ילדים חולי סרטן

לפרטים ותרומות

מצילים את ירדן

לפרטים ותרומות

בן אומר תודה!

לפרטים ותרומות

אמץ ילד חולה ויחד מצילים חיים

לפרטים ותרומות

לחיצה קטנה על כפתור יכולה לשנות חיים

לתרומה התקשרו 3788