מפיצים את האור

אמנם השנה לא נוכל לחגוג את חג החנוכה במסיבה גדולה ומוארת כמו בכל שנה, אך הפעם החלטנו להפיץ את האור בדרך קצת שונה – יחד עם בנות השירות ומתנדבי העמותה הגענו לגיבורים שלנו בכל רחבי הארץ לחלק מארזים מפנקים וסופגניות ולהדליק יחד נרות חנוכה עם כל המשפחות את החלוקה המשכנו לבתי החולים לפנק את הילדים

גיבורים למען גיבורים

הילדים הגיבורים שלנו, רגילים להילחם בכל יום מחדש על החיים שלהם עם הרבה אופטימיות ואמונה   כחלק מהפרויקט “גיבורים למען גיבורים”, שהקמנו בזמן המלחמה, הילדים הגיבורים שלנו הכינו בבתי החולים צנצנות שוקולדים וציורים מחזקים לחיילי צה”ל הגיבורים שנפצעו במלחמת “חרבות ברזל” בעת הגנתם על המולדת      הנערים הגיבורים שלנו, לקחו את צנצנות השוקולדים והציורים

שני אלופי עולם בשיר אחד–

גם חנן בן ארי יודע מיהם אלופי העולם האמיתיים… שבוע שעבר לקחנו את הגיבורים שלנו להופעה של חנן בן ארי המלך 👑 הרגע בו חזקי עלה לבמה ושר מכל הלב את “אלוף העולם” יחד עם חנן, לא השאיר באולם עין אחת יבשה. אין ספק שחזקי הוא אלוף העולם, שהוא יודע לקום כמו גדול, ואנחנו מצטרפים

מסיבת חנוכה 2022

חנוכה, חג האורות, הוא החג בו אנחנו נפגשים כל שנה מחדש עם המשפחות והילדים הגיבורים להעלות אור, להתרגש ולשמוח ביחד. בנר האחרון של חנוכה, יצאנו במסיבת חנוכה נדירה עבור המשפחות הגיבורות שלנו. האירוע התקיים באולם לאגו, שתרם גם את השנה את המקום ברוחב לב אמיתי ונערך בהנחייתם של ירדן ויזל ומוטי להב. היינו יחד באולם

חנוכה מלא פעילות😍

אין כמו חג החנוכה, כדי לחגוג ולשמוח עם הילדים הכי גיבורים בעולם! חג האורות הוא הזמן להודות על הניסים שראינו השנה, לקחת עוד קצת כוח להמשך ולהתפלל לישועות גדולות. איך אפשר להקיף את כל הפעילויות הקטנות והגדולות שעשינו עד עכשיו? בנות השירות שלנו יצאו לסיבוב ברחבי הארץ וחילקו ערכות חנוכה מיוחדות לילדים ולמשפחות. חגגנו מסיבות

מתכוננים לחנוכה:)

עוד כמה ימים חנוכה מגיע, ואצלנו במחלקות מתחילים להריח כבר סופגניות, לתלות כרזות ולעשות כל מה שאפשר כדי לחמם את האווירה. חנוכה הוא חג של אור ואנחנו רוצים כל כך להאיר את החיים לילדים הגיבורים שלנו. יחד עם בנות השירות יוצרים הילדים מודעות חגיגיות, תולים שלטים ומתכוננים בהתרגשות לחנוכה מאיר ושמח! החיוך שלהם בידיים שלך.

ביקור נדיר לעלמה

עלמה הגיבורה סיימה טיפולים. חגגנו ביחד את המאורע המרגש, כשלקינוח הגיע אליאב זוהר לשמוח עם עלמה! אין ספק שלילדה גיבורה כמוה, שנלחמת בסרטן מגיע ביקור כזה, ובכל זאת תמיד מרגש לראות את ההתמסרות והאכפתיות של האנשים שפותחים לילדים שלנו את הלב ובאים במיוחד בשביל לשמח אותם. החיוך שלהם בידיים שלך. תרום עכשיו והצל חיים. לתרומה

חוגגים סיום טיפולים ליונתן

אם יש רגעים מרגשים במחלקה האונקולוגית, ויש לא מעט כאלה, הרגע בו ילד שנלחם בסרטן מסיים את הטיפולים הוא אחד מהמרגשים ביותר. אנחנו רואים אותם נלחמים על כל יום, על כל חיוך וממשיכים להסתכל קדימה ולקוות לטוב. הרגע בו התקווה הזאת מתגשמת – ממלא את כל הלבבות בהתרגשות והודיה אמיתית. וכן, גם בתפילה עבור כל

ערב טוב עם גיא פינס, ליה ועדי🤩

לכבוד יום הטלוויזיה שהיה השבוע, לקחנו את ליה ועדי, שתי נערות גיבורות, לתכנית “ערב טוב עם גיא פינס”. נפגשנו עם גיא ודנה גרוצקי, ליה ועדי התאפרו כמו כוכבות טלוויזיה אמיתיות ולמדו איך מדברים לרמקול היה ערב מושלם, והמלכות שלנו קיבלו את הבמה שמגיעה להן החיוך שלהם בידיים שלך. תרום עכשיו והצל חיים. לתרומה לחץ כאן

מחנה סתיו מערך הנכויות 2022

אנחנו מתרגשים לשתף אתכם בהצצה קטנה לרגעים גדולים😍 בשבוע האחרון יצאנו יחד עם קבוצת ילדים גיבורים ממערך הנכויות למחנה סתיו מטורף🥳 את היום הראשון פתחנו בהתלהבות רבה בלייזר טאג. המשכנו ליהנות בסקאיי גאמפ וסיימנו במסעדת המבורגרים ביסוד המעלה. את היום השני פתחנו בארוחת בוקר מפנקת, נסענו לבבילון ושיחקנו בכיף🙂 המשכנו משם לבאולינג חוצות המפרץ וסיימנו